You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to Communauté - Forum Nitrado.net France - Serveurs de Jeux Prépayés. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "lesvieuxcrevards" started this thread

• Send private message

1

Tuesday, May 16th 2017, 1:19pm

[A FERMER] Arma3 - Epoch 0.5 - problème de connection ? "arma3 : Wrong player index passed to NetworkObjectInfo::GetPlayerObjectInfo - max=0, received=1"

Bonjour.

Finallement on est revenu en Altis-Epoch 0.5

Mais il persiste un problème sur la v1.03 de notre serveur.

Dès que je tente de me log : mon log est rempli de message "arma3 : Wrong player index passed to NetworkObjectInfo::GetPlayerObjectInfo - max=0, received=1" Et sur l'écran Arma3 après avoir tenter vainement de charger le jeu le système me répond qu'il y a un problème d'authentification.

BattleEye désactivé.

Mod installés :

Modifications autres :
  • Désactivation de {"GreatWhite_F",2},{"Epoch_Sapper_F",2} dans epoch.Altis\epoch_config\Configs\CfgEpochClient.hpp
  • Passage à 001 le coût de la mort

Donc mon serveur en fonctionne plus depuis ce patch :
  • Retrait max banque 500 000
  • disableVoN à 1
  • Affichage des Jammers
  • Correction du Blackmarket qui donnait 0 Kryptos lorsqu'on lui vendrait un objet et aussi possibilité d'acheter pour 0 Kryptos.

J'ai cherché sur le web, les réponses varient et sont pas forcément adaptées : problème de BattleEye (le mien est off), problème de marqueur 3D (mais je n'ai pas)...

Merci.

This post has been edited 1 times, last edit by "lesvieuxcrevards" (May 24th 2017, 1:14pm)

• "lesvieuxcrevards" started this thread

• Send private message

2

Wednesday, May 24th 2017, 1:14pm

Problème réglé : corruption d'une personne dans la BDD)

1 user apart from you is browsing this thread:

wbb.index.usersOnline.detail

wbb.socialBookmark.thread