You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to Communauté - Forum Nitrado.net France - Serveurs de Jeux Prépayés. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

SnowFight73

Beginner

• "SnowFight73" started this thread

• Send private message

1

Saturday, September 2nd 2017, 10:09am

Maps

Bonjour, je me permets de vous recontacter en raison d'un autre problème. Je n'arrive pas à mettre des maps minecraft sur mon server. Comment-faire ?
Merci.
PS:j'ai lue les autres question sur le forum qui en parlait mais je n'est pas compris le ftp.

teddyboy89

Staff Support & Rédacteur Wiki

Occupation: Développement web/IOS, Graphiste

• Send private message

2

Saturday, September 2nd 2017, 12:17pm

Cordialement,
Teddy

Staff Support & Rédacteur WIKI | Nitrado France
Faire un ticket au support!

Rappel : Le Support FR est bénévole ! L'aide fourni est donc durant notre temps libre

SnowFight73

Beginner

• "SnowFight73" started this thread

• Send private message

3

Sunday, September 3rd 2017, 10:22am

Maps

Bonjour, je croit que je me suis mal exprimer quand je vous est écrit se message et je m'en excuse. Quand je disait "mettre un map" c'était par exemple une map perso, ou une map installer sur google.

Merci.

k8vxs

Nitrado France Manager

• Send private message

4

Sunday, September 3rd 2017, 12:45pm

la page donnée par teddyboy89 est la bonne
Tu importes ta map sur le FTP
Puis tu l'as choisi sur la web interface du serveur
Cordialement, | Regards,
K8V
Country Manager | Nitrado France
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

>>Faire un ticket au support<<

Rappel : Le Support FR est bénévole ! L'aide fourni est donc durant notre temps libre