You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to Communauté - Forum Nitrado.net France - Serveurs de Jeux Prépayés. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

0507ME

Beginner

• "0507ME" started this thread

• Send private message

1

Tuesday, December 19th 2017, 10:33am

Engrammes

Bonjours,
Savez vous si il serait possible d'avoir tout les engrammes déblocable?
Les Primitive+, Scorched Earth, les classiques évidement tout cela sur un serveur Aberration?
J'ai essayer a plusieurs reprise qu'importe le temps que cela pourrait prendre mais si quelqu'un a une solution j'en serait heureux.

Atahalie

Staff Ark

• Send private message

2

Wednesday, December 20th 2017, 1:40pm

Bonjour,
Pour l'instant même sur PC, qui tolère les mods, ce n'est pas possible.
Bon jeu :)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Cordialement, | Regards,
Atà
Customer Care Agent | Nitrado France
__

[url=''[url=https://nitra.do/support%27']nitra.do[/url] New Roman, Times, Georgia, serif']>>Faire un ticket au support<<[/url]

Rappel : Le Support FR est bénévole ! L'aide fourni est donc durant notre temps libre

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

0507ME (21.12.2017)

xxdhtfullxx

Beginner

• Send private message

3

Monday, February 12th 2018, 7:18pm

moi je cherche a avoir les engramme du primmitive + dans une partie classic sur Ragnarok

Used tags

Engrammes PS4

wbb.socialBookmark.thread

Rate this thread