You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to Communauté - Forum Nitrado.net France - Serveurs de Jeux Prépayés. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

bskdrizzt

Beginner

• "bskdrizzt" started this thread

• Send private message

1

Sunday, September 10th 2017, 9:59am

The server is shutting down...

je voulais ajouter un mod aujourd hui et j ai vue le message The game folder is currently not available. Please reinstall the game server if the problem persists.
du coup je me suis connectez aux serveur pour voir si sa fonctionnais correctement et pas de problème puis je rajoute le mod et pour qui soie pris en compte je doit redémarrer le serveur
et c est la que sa bloque depuis un long moment deja j espere que vous aurez une solution a mon probleme

Raksha

Beginner

• Send private message

2

Sunday, September 10th 2017, 10:42am

J'ai exactement le même problème et toujours aucune réponse de Nitrado.... si j'avais sue j'aurai même pas repris l'abo' hier --'

bskdrizzt

Beginner

• "bskdrizzt" started this thread

• Send private message

3

Sunday, September 10th 2017, 11:20am

le serveur fonctionne sa doit être le dash board qui plante essaye tout de même de connectez a ton serveur

Raksha

Beginner

• Send private message

4

Sunday, September 10th 2017, 11:22am

quand je me connecte le serveur lag à mort. Seule solution que j'ai trouvée c'est de changer l’hébergement du serveur.