You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to Communauté - Forum Nitrado.net France - Serveurs de Jeux Prépayés. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

PepponeTv

Beginner

• "PepponeTv" started this thread

• Send private message

1

Thursday, May 17th 2018, 4:43pm

FR/ EN // Message d'information avant redémarrage serveur ? / Commande admin pour Tp en masse (plusieurs personnes à la fois ou tout le serv)

Bonjour, je souhaiterais afficher un message d'information avant le redémarrage serveur . Je sais qu'on peut le faire lorsque l'on est ingame avec une commande admin, mais est il possible de programmer ce message pour qu'il soit automatique ? Aussi connaissez vous un moyen (sans utiliser de mod) pour téléporter plusieurs personnes d'un coup à moi ? Merci !

Hello, I would like to display an information message before the server reboot. I know we can do it when we are ingame with an admin command, but is it possible to program this message to be automatic?

Also do you know a way (without using mod) to teleport several people at once to me? Thanks !

iM0zZz

Intermediate

Occupation: securité

• Send private message

2

Friday, May 18th 2018, 4:02pm

le message d'info avant le redemarage il me semble que tes obliger de le faire manuellement ingame , et pour teleporter plusieur joueur en meme temps c pas possible :)
iM0zZz
Agent Staff | Nitrado France
__
Rappel : Le Support FR est bénévole ! L'aide fourni est donc durant notre temps libre.

Ticket Support Nitrado

wbb.socialBookmark.thread

Rate this thread