You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to Communauté - Forum Nitrado.net France - Serveurs de Jeux Prépayés. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Origins60

Beginner

• "Origins60" started this thread

• Send private message

1

Tuesday, June 26th 2018, 12:01pm

Crash serveur

Voila mon probleme j'ai jouez sur plusieur serveur nitrado et je crash souvent en meme temps sa fait beuguer ma console et si quelqu'un a eu le meme probleme et la je suis sur un serveur nitrado et je crash toujour moin souvent d'avant
Mais ces plus pour mon frere et crash souvent et sa fait beuguer sa xbox du mal a seteindre et se rallumer pas envie qu'elle grille a cause de sa

iM0zZz

Intermediate

Occupation: securité

• Send private message

2

Tuesday, June 26th 2018, 12:33pm

salut, tu peux toujour esseyé de re installer le jeux , Mais faut savoir que ARk est pas optimiser donc suffi que le serveur ou tu joue est boost sa peux crée des crash client
iM0zZz
Agent Staff | Nitrado France
__
Rappel : Le Support FR est bénévole ! L'aide fourni est donc durant notre temps libre.

Ticket Support Nitrado

wbb.socialBookmark.thread

Rate this thread